-
Imprezowa gra karciana - Kapitan Bomba
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka | Do 24h |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | 5906124363685 |
EAN | 5906124363685 |
Opis producenta:
Marzenia się spełniają! Przed Wami pierwsza edycja imprezowej gry karcianej Kapitan Bomba! Łooo, teraz to będzie... dajcie wiarę, to pozycja tylko dla prawdziwych kozaków.
Gierka idealna na posiadówki w gronie znajomych (przede wszystkim te, które odbywają się środową nocą). Zajebiście nada się też choćby na wieczór kawalerski. Zgadza się, tutaj nie wylewamy za kołnierz. Celem gry jest zdobycie wszystkich swoich kart postaci, ale zanim to nastąpi - czeka Was wachlarz odjechanych wyzwań. Wszystko utrzymane w walaszkowym klimacie Kapitana Bomby. Jest grubo! Kapitalnie sprawdzi się na imprezkach przy piwku lub wódeczce. Ale niepijący też dadzą radę - tak, na to również jesteśmy przygotowani.
W tej edycji gry poszczególni gracze zbierają karty następujących postaci: Michał Głuś, Klaudia Bąk, Sułtan Kosmitów oraz nie kto inny, jak sam Tytus Bomba!
To pozycja w sam raz dla wojowników wódy, ale ostrzegamy - grasz na własną odpowiedzialność. W pudełku czekają na Ciebie aż 54 unikalne, mocne wyzwania. Odważysz się? Aha, rozgrywkę prawdopodobnie zapamiętacie jak Skurvol tabliczkę mnożenia - słabo. Ale przednia zabawa jest tutaj gwarantowana.
Co znajdziesz w pudełku? Tutaj na bogatości: figurka Kapitana Bomby (niepomalowana, my kończyliśmy podstawówkę a nie ASP), kostka do gry, 16 kart postaci, 11 kart "wyzwanie bierz" oraz 54 karty wyzwania. No i oczywiście instrukcja - piękna, czytelna, łatwa w zrozumieniu, nawet dla Skurvola. Gra przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia. I pamiętajcie - pijcie odpowiedzialnie. Alkohol szkodzi zdrowiu. Można grać w gronie od 2 do 4 osób.
PS. Zwrócicie uwagę na zajebiste wydanie - totalnie premium. Detale dopięte na ostatni guzik. Grafiki? Sztos. Tekturka w kartach? Elegancka, gruba jak Walaszek. Edycja limitowana, więcej nie będzie!
Instrukcja:
- Rozdaj po jednej karcie postaci osobom biorącym udział w rozgrywce. Każdy z graczy ma inną postać, a celem gry będzie zebranie wszystkich czterech kart danej postaci.
- Połóż na środku stołu stos kart z wyzwaniami.
- Rozłóż pozostałe karty wokół stosu, tworząc z nich okrąg w następującej kolejności, naprzemiennie: karta postaci, "wyzwanie bierz". Karty tej samej postaci nie mogą następować po sobie. Przykład: Tytus - wyzwanie bierz - Sułtan - wyzwanie bierz - Głuś - wyzwanie bierz - Klaudia - wyzwanie bierz - Tytus - wyzwanie bierz - Sułtan - wyzwanie bierz itd.
- Zaczynamy z dowolnego miejsca. Pierwsza osoba rzuca kostką i idzie figurką (wspólną dla wszystkich graczy) po kartach, zgodnie z wartością wyrzuconych oczek. Jeżeli trafi kartę "wyzwanie bierz" - pobiera wyzwanie ze stosu na środku, odczytuje je i wykonuje je lub pije kolejkę. Jeżeli gracz trafi na kartę swojej postaci - pobiera ją a grę kontynuuje kolejny gracz. Jeżeli natomiast trafi na kartę postaci innego z graczy - jest na tak zwanym bezpiecznym polu, nie pobiera karty, a grę kontynuuje kolejny gracz.
- Kolejny gracz rzuca kostką i porusza się figurką. Reszta analogicznie.
- Rozgrywka trwa do momentu zebrania wszystkich kart postaci, lub do momentu, aż ktoś będzie mieć już dość.
- Producenci